Burasca 1200

Aldo Drudi miluje dizajn a nevenuje sa len dizajnu prilieb pre Valentina Rossiho a iných motocyklových pretekárov. Láka ho aj dizajn motocyklov. Momentálne upriamil svoju pozornosť na ikonu cestných motocyklov Hondu VFR. Samozrejme, že ide o najvyššiu motorizáciu – model VFR1200F.

Burasca-1200-custom-Honda-VFR1200F-Aldo-Drudi-23

Čo je však problémom u tohto motocykla, ktorý má dostatočne silný motor, je jeho relatívne vysoká váha a celková mohutnosť. Proste Honda nevedno prečo, tlačí tento model mimo svojich športovo-cestovných koreňov. Kompletný balíček proste nie je zlý, ale takmer 270kg hmotnosti je na dobrodružne športový stroj veľa.

Burasca-1200-custom-Honda-VFR1200F-Aldo-Drudi-02 (1)

Tento prvý počin Alda v zmene dizajnu a úprave motocyklov, by v konzervatívnej Honde asi nemal šancu. Spolu s priateľmi vytvoril Burasco 1200.

Burasca-1200-custom-Honda-VFR1200F-Aldo-Drudi-30

Pre tých, ktorí nehovoria v talianskom dialekte Romagnolo, “burasca” znamená “búrku”, čo môže byť aj pocit pri jazde na tejto motorke, ale z pohľadu dizajnéra to bude búrka v zmene dizajnu.

Drud a jeho tím “oholili” pôvodnú VFRu o takmer 30 kilogramov! Vymenili prednú vidlicu za Öhlins NIX 30, tiež zadný tlmič pruženia za Öhlins TTX 36 GP. Na motocykli sú iné aj brzdy, tieto nesú značku Nissin. Samozrejmosťou sú špeciálne výfuky Akrapovič.

Veľký zážitok prináša pohľad na jednotlivé detaily, u ktorých Drudi využíva striedavo dvoj a trojrozmerný vzor. Tento stroj proste musí na každého zapôsobiť. Je to športový motocykel, ktorý by mala Honda takto stavať. Čo vy na to?

V priloženej fotogalérii sa môžete pokochať krásnymi detailami tohto motocykla.

Pokračujte ve čtení na dalších kapitolách:

následující kapitola »Fotogaléria