MV Agusta prišla s novým špeciálnym projektom „Reparto Veicoli Speciali,“ z ktorého teraz vzišiel tento nový model. Zatiaľ nemá meno a je nazývaný RVS # 1, ale vlastne vyzerá ako motorka, ktorá by mohla rovno zísť z výrobného pásu, pretože je tento koncept veľmi pokročilý. Ide v základe o model Dragster 800, ktorý je prerobený do štýlu scrambler a má veľa zaujímavých detailov.

Okrem nového sedla s diamantmi, dielov vyrobených na CNC a z titánu, by tu mal byť v základe trojvalcový motor s objemom 800 ccm so 150 koňmi a spĺňajúce normu Euro4. Rám zostal rovnaký a vychádza z Dragstera 800, rovnako tak ako väčšina zvyšných základných dielov. Vpredu je nové veľké guľaté svetlo v retro štýle, ktoré ale oplýva novými LED technológiami. U neho sa mení intenzita svietenia v závislosti od toho, v akej sa ide rýchlosti alebo aký má motorka náklon. Ide o riešenie, ktoré sa pravdepodobne časom stane štandardom u všetkých motoriek, aj keď teraz pôsobí trochu exoticky. Naopak dve prídavné bočné svetlá na pravej strane sa asi do budúcich bežných modelov nedostanú.

Za povšimnutie stojí tiež nová ručne vyrábaná palivová nádrž, ktorá má vložené titánové prúžky. Vzhľad sedla pôsobí tiež veľmi luxusným dojmom, ktoré by ste zrejme hľadali u drahých áut, než na motorke. Štýlovo vyzerajú aj predné kotúče.

Celková váha motorky bola znížená o 8 kg na výsledných 160 kg, čo znie sľubne s ohľadom na výkon. K motorke je pripravený aj pretekársky kit, ktorý obsahuje titánový výfuk, iný uzáver nádrže pre rýchloplnenie, pretekársku ECU a rôzne karbónové a titánové diely. To všetko je zabalené v peknej drevenej krabici, ktorá bude pekným doplnkom akejkoľvek garáže. Poslednými otázkami, na ktoré nepoznáme odpoveď, sú, aká bude cena a koľko sa vyrobí kusov. Avšak je pravdepodobné, že pôjde o malú sériu za veľké peniaze.