Snáď sa na nás talianski výrobcovia ECU dohovorili, pretože u novej elektroniky po pol hodine od zapnutia zhasol displej a zrejme sa porúčal do kremíkového neba.

Zabezpečiť obratom nový displej, ktorý dokáže zobrazovať údaje z ECU Dellorto, je nemožné …

Vzhľadom k Martinovým skúsenostiam sme sa rozhodli nastúpiť do pretekárskeho víkendu “naslepo” bez zobrazovacej jednotky. Hoci Martin nemal k dispozícii údaje o teplote motora, otáčkach a ďalších dôležitých údajoch, jazdil dobré časy.

Po šiestich odjazdených kolách v kvalifikácii a dosiahnutí času 1:47,804 mu bolo signalizované, aby zašiel do boxov.

Bohužiaľ Martinov čas tri minúty pred koncom kvalifikácie o tri desatiny prekonal Cameron a Martin už nestačil znovu vyraziť na okruh a pokúsiť sa jeho čas znovu prekonať.

Do sobotňajších pretekov sme štartovali z druhej pozície na štartovom rošte. Na štarte sa Martin trochu prepadol, avšak do štvrtej zákruty vchádzal na prvej pozícii. V tejto zákrute niektorý zo súperov mu narazil do kyvky, kde zanechal peknú ryhu a Martina vyradil z pretekov. Podľa jeho slov “stratil som, neviem prečo, zadné koleso a letel ..

Ariane3 sme počas večera opravili a pripravili ju na nedeľný warm up. Martin v ňom odjazdil sedem kôl a oznámil nám, že Ariane3 je v poriadku a môžeme nastúpiť do druhých pretekov.

Pretože zo sobotňajších pretekov nemal zajazdený žiadny čas, musel štartovať vo svojej kategórii z predposledného, desiateho miesta na gride.

Po zhasnutí svetiel Martin neuveriteľným spôsobom odštartoval a do prvej zákruty vchádzal prvý. Po celé preteky, až na necelé jedno kolo, nepustil Camerona pred seba a priviezol nášmu tímu naozaj zaslúžené víťazstvo. V počasí, ktoré panovalo počas pretekov, navyše bez zobrazovacej jednotky, Martin s Ariane3 zajazdil čas 1:46.594.

Úspešnú nedeľu si ešte zavŕšil tretím miestom vo vyhlasovaní slovenských jazdcov kategórie SSP600, ktorú jazdí súbežne s Moto3.