Obaja jazdili na štandardných modeloch „RR“ a SP a dostali možnosť vyskúšať model, na ktorého upravenej verzii budú bojovať s Shanom „Shakeym“ Byrnom a ďalšími súpermi o titul.

Aj keď medzi štandardnými cestnými motorkami, ktoré riadili dnes, a plne pretekárskym Superbikom budú veľké rozdiely, boli obaja jazdci radi, že dostali šancu vyskúšať motocykel predtým, než ho budú môcť v priebehu tohto roka otestovať.

Pre mňa je najväčšia vec stabilita pri brzdení, keď podraďuje s novým autoblip systémom (systém, ktorý pri podraďovaní pridáva plyn s cieľom udržať priamy smer – pozn. redakcie),“ povedal Linfoot MCN. „Udržuje kolesá rovno a dáva vám viac priamy tlak na brzdy. Vlani sme v BSB tento systém nemali a naša motorka mala sklon zadok vykopávať a v tej chvíli ste museli trochu uvoľniť prednú brzdu, ale s týmto systémom môžete udržať tlak na predku, takže dúfam, že to bude rovnaké aj s pretekárskym systémom.

Nárast výkonu pomôže, potrebujeme to udržať pod kontrolou s elektronickým plynom, ale určite to bude bonus a samozrejme dúfajme, že z toho budeme môcť dostať ešte viac výkonu, keď bude motor vyladený pre pretekanie.

SP, čo sme dnes riadili, je pravdepodobne to najbližšie, kam sa s našou pretekárske motorkou dostaneme na začiatku, takže sa teraz teším, až sa dostanem na superbike. Je to ťažké, pretože sa jedná o cestné motorky, a aj keď je to parádna cestná motorka, veľmi, veľmi sa líši od toho, aká bude naša pretekárska motorka.“