Red Bull Honda WorldSBK Team

Jazdci tímu Red Bull Honda WorldSBK Stefan Bradl a Nicky Hayden došli v prvých pretekoch v Aragóne na deviatej a desiatej pozícii.

Obaja jazdci odštartovali z desiateho a jedenásteho miesta na rošte dobre a počas prvého kola získali každý jednu pozíciu. Bradl strávil väčšinu pretekov pred svojím tímovým kolegom a niekoľkokrát si vymenil pozíciu s Eugenom Lavertym. V poslednom kole ho Hayden predbehol, ale nemecký pretekár svoje miesto získal späť.

Do druhých pretekov bude Stefan Bradl štartovať zo šiesteho miesta, Nicky Hayden z miesta dvanásteho.

Stefan Bradl – 9. miesto

Nebola to pre nás ľahká sobota. Prvýkrát v tomto roku som na trati bojoval a s Lavertym som si to užil, ale trochu som mal problémy na rovinke, pretože sme museli po probléme v Superpole 2 použiť starý motor. Nastavenie ešte potrebuje zlepšiť a bolo tam skôr niekoľko drobných problémov, ako jeden veľký, ale ešte na tom musíme pred druhými pretekmi zapracovať. Kľúčovými oblasťami sú priľnavosť zadku, ale tiež musíme nájsť väčšiu stabilitu na predku. Štartovať z šiesteho miesta pre mňa bude zaujímavé, pretože to bude trochu bližšie čelu a budem mať šancu sa niečo ďalšie naučiť od jazdcov vpredu.

Nicky Hayden – 10. miesto

Pre Superpole 1 sme urobili dobrú zmenu a okamžite som sa cítil oveľa spokojnejší s motorkou. Čas 50,9 s pretekárskymi pneumatikami rozhodne nebol zlý, ale bohužiaľ som nebol schopný ísť oveľa rýchlejšie s kvalifikačnými. Odštartoval som dobre, ale do prvej zákruty som vošiel zle, takže som stratil niekoľko pozícií. Motorka v niektorých oblastiach pracovala dobre, ale trochu som sa potýkal so zatáčaním. Zasekol som sa s Eugenom a Stefanom a myslel som, že by som mohol túto bitku vyhrať, takže by som zajtra mohol štartovať bližšie čelu. V poslednom kole som sa dostal pred Stefana, potom som myslel, že mám šancu na Eugena, ale Stefan ma na rovinke znovu predbehol. Samozrejme nie sme príliš spokojní s desiatym miestom, ale budeme pokračovať v práci a uvidíme, čo môžeme urobiť zajtra.

Pieter Breddels

Nemohli sme na maximum využiť tretí voľný tréning, pretože teploty boli príliš nízke, aby sme urobili dôležitú prácu, ktorú sme potrebovali. V Superpole 1 bolo teplejšie, takže sme mohli zajazdiť konkurencieschopné časy, najmä na pretekárskych pneumatikách. V pretekoch mal Stefan trochu problémy na rovinke, pretože použil starý motor, zatiaľ čo Nicky mal po niekoľkých kolách problémy so zatáčaním. Aj tak obaja jazdci odviedli skvelú prácu a teraz máme čas na to pozrieť sa na dáta do druhých pretekov.

Pokračujte ve čtení na dalších kapitolách:

následující kapitola »Kawasaki Racing Team